2012. március 27., kedd

Veteményes


A képen az első négy ágyásom látható. Az ágyásokat, betakartam, mulcsoztam. Még pedig az az ötletem támadt, hogy a kertünk végében található kis akácos erdőből hozok egy kis avart:)Azt hiszem jól bevált:) természetes, olcsó a célnak tökéletes. A retek és a spenót már kibújt helyenként..és megjelentek a lótetük,ló férgek is. Nagy reménnyel vagyok, hogy az Úr megőrzi a magjaimat..és nem eszik meg mindet...egy két járatot láttam..és azt hiszem a mulcsozás is kedvez nekik, mert szeretik a nedves hűvös helyet a meleg nap elől...viszont a mulcs nagyon jó , főleg nekem, mert eléggé tarackos a föld, még mindig, tavaly folyamatosan irtottuk...de semmi haszna...így mulcsozással remélem, hogy nem fognak olyan ütemben nőni, vagy legalább könnyebben ki fogom tudni húzogatni...
20 db 2 m*1,5 m ágyásom lett, és megváltozott az ültetés rendje és formája is, nem úgy ültettem ahogyan elterveztem:) Jellemző rám:) De végül is, jobb lett szerintem, menet közben több minden átment az agyamon..és remélem, hogy a legjobban döntöttem:)
Majd publikálom az ültetettek listáját:)

Még mindig hátra van 2-3 szilva fa metszése, de az is lehet jövőre maradnak:)A többi kész:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése