2013. március 5., kedd

Feladtam...

Nagy lendülettel indult a dolog...de most vége....

Beszéltem nagymamámmal, aki a 70x évével meggyőzött:) Ne erőltessem a kotlást, jönni fog az magától is..
A tyúk is jobbnak látta, és én is beláttam...jobb türelmesebbnek lenni...bár ügyesen üldögélt a tojásokon, nem jött meg a kedve...így, hát várok..és várok..hogy türelmesen-e vagy türelmetlenül...hát nem is tudom...
Tehát, jobb nem erőltetni a kotlást..s amint látjátok, amit én csináltam az erőltetésnek bizonyult...:) Pedig magától ült rá a tojásokra...nah mindegy...
Legalább van még egy kis időm felkészülni az új jövevényekre...:)

A Jövőben szeretnék fürjeket is tartani, valakinek van valami tapasztalata fürjjel kapcsolatban?
A tojása miatt szeretném, mert nagyon egészséges, és az én gyerekeim nagyon szeretik nyersen, cukorral felverve...és mint tudjátok, nyersen a legegészségesebb....mint a tyúktojás is..

Tehát tervezgetek.....nyúlon is gondolkodtam...csak már egy kicsit unalmas lett a nyúlhús...

Ma én is, mint minden kertész, kimentem a kertbe, égettem a leveleket, és minden ágacskát, tavalyi száraz ágakat...Egyenlőre többre nem futotta erőből, és a gyerekek türelméből...
A gyerekek úgy kifáradtak, ahogy én is....bejöttünk, ebédeltünk és ágynak is estünk...
Tavasz..tavasz....:))))))))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése