2013. március 24., vasárnap

..Én itt vagyok...de a tavasz?

Kedveseim itt vagyok...a tavasz sehol.. a vetemény sincs sehol...
Mégis van örömöm:) Képzeljétek most valóban megült az egyik tyúkom...most türelmesebb voltam..két napig ült az üres fészken...és csak utána raktam alá a tojásokat...
Ez a tyúk, aki most már kotlós egy Brahma...nagy testű..dús tollazatú...úgyhogy kockáztattam s vagy 29 tojást tettem alája....befedi az egészet...szépen elkülönítettem a többitől, mert mintha allergiások lennének a kotlós hangjára...nem akart kijönni két nap után sem a fészekből, de csak kiraktam, evett ivott, elvégezte ügyes bajos dolgait....aztán 10 -15  perc után szépen visszaraktam a helyére.....Most várakozással vagyok...április 8-9 re várom a csibéket az egész nagy családommal együtt:) Már majdnem mindenki kiválasztott egy tyúkot egy kakast....amit csak ő fog etetni és nevelgetni:) Jó dolgom lesz:)

Valamint reményeim szerint bővülni fog a tyúkállományom is, egy japán tyúkkal és egy kakassal...:)


A fürjekkel is előrehaladott az ügy:) Megrendeltem 20 fürjet...jövő hétvégén építjük nekik az ólat, egy minta alapján amit a neten találtam...majd lesznek képek megint:)

Már lassan két hete nincs netem.....s még nem is lesz egy darabig...néha hiányzik információszerzés céljából...de így előkerültek az 1970-1980 -as könyvek:) Amikben sok-sok hasznos dologra bukkantam:)

Képeket majd tervezek készíteni....lépésről lépésre, mint a tyúkólnál:) Csak ne felejtsem el:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése