2013. február 11., hétfő

Tyúkok...Pipipipipipi......

Az én tyúkjaim erre hallgatnak:) már amikor a kakas komának nincs jobb ötlete, hogy merre is menjenek...:)
Készítettem pár képet róluk...

Az egyiknek a háta elkezdett kopaszodni, nem vettem észre, hogy a többiek bántanák, nem is véres....remélem vissza nő..mert ő az egyik aki esedékes a kotlásra...amit már nagyon várok..:)
Ősszel is rájött egyszer a kotlás, de hallgatva a tapasztaltabb nénikre, elvettem a kedvét tőle, mert hát hidegben, fűtés nélkül fölösleges...igazuk volt..:)
Hogy hogyan vettem el a kedvét? Lelocsoltam párszor hideg vízzel, éjszakára és nappalra is leborítottam egy kosárral kb 3 napig..aztán helyre jött, persze nem tojt egy jó darabig, de nemrég láttam újra tojni...
Mostanában sok időm nem volt rájuk, a takarításuk is elhanyagolódott, de kibírták...A kendermagos kakasom nagyon bevált..igazán jól rendezi a tyúkokat és a tyúkok is engedelmeskednek neki...A másik kakasunk, elnyomásban él, de néha teret engedek neki, úgy hogy kizárom a Kendermagost:)))))))))))



Még mindig azt mondom, örülök, hogy belekezdtünk a tyúkokba....és újabban a fürjeken gondolkodom...:))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése