2013. június 6., csütörtök

Kelés

Letelt a 21 nap..és megérkezett az első kiscsibe, estére már ketten voltak, a 22. napon érkezett még kb. 4, és az éjszaka is érkezhetett még 1. Ebből egyet agyonnyomott a kotlós.
Egy félig kikelve halt meg, a maradék 4 tojást megnéztem 38 fokos vízben, egyben a csipogó hang is hallható volt, 2-ben nem hallottam hangot, de mentek körbe a vízen, nem mozogtak annyira mint az az egy, de mentek körbe, egy lebegett a vízen mozdulatlanul, így csak hármat raktam vissza a kotlós alá, a meglévő hat kiscsibét kiszedtem alóla, ez a 23. nap remélem holnap, még találok kiscsibét alatta.

Hétfőn a 20. napon, megnéztem az összes tojást vízben, 7 biztosan mozgott, 3-4 pedig csak ment körbe a vízen, egy pedig lebegett.....
Nagyon örülök ennek a technikának:)Így kielégíthetem kíváncsiságomat...:)))))))))
7 biztosan ki is kelt, ugye ebből egyet agyonnyomott. Tehát tuti biztos módszer:)
Az a három négy is szerintem bejön, hiszen egyben élt a csibe, kelés közben halt meg, egy még csipog, kettő bizonytalan...Tehát a módszer jó!
Köszönöm,hogy utána jártál Rosa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése