2013. május 22., szerda

Napos csibék, kotlós zajlik az élet

Mivel az idén a kertben egyenlőre nem értem el nagy eredményeket:) így örömömre vannak most  csibéink:) amiket vágásra nevelek a családnak.

Első adagnak 25 db kettős hasznú csibét rendeltem, remélve, hogy beleférnek majd a kotlós ülési rendjébe, de nem...
Második adagot is rendeltem felbuzdulva , hogy újabb kotlósom van...most hamarabb érkeztek, így egyenlőre anya nélkül nevelkedik 45 csibém...

A 3 kis fekete csibe, köszönik jól vannak, már szép nagyok és ők már a nagyokkal laknak...2 kakas lett 1 tyúkkal...:) Egy kakast már el is cseréltem egy tyúkra...majd a jövőben megtörténik a csere is....remélem sikerül egy törpe tyúkot szereznem:)

A 25 csibe pénteken lesz 2 hetes, a többiek 3 naposak.
Nagyon édesek...és most látszik csak igazán milyen sokat jelent az egy hét különbség...

A kotlósom igazi kotlós...a brahma elbújhat mellette...ez kérem forgatja a tojásokat rendezi...kíváncsi vagyok a 17 tojásból mennyi kel ki...ezeket megtartom és nem szeretném levágni...



 a meggyógyult rühes láb..még látszanak a nyomok

 kotlós
 A kis feketék...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése