2012. augusztus 22., szerda

Tyúkok...

Tyúkjaink nagyon jól érzik magukat, 3 tojónk van, azok minden nap tojnak 1-1, tehát naponta 3 tojásunk van:)
Vettem nekik egy zsák nevelő tápot, a kisebbeknek, hogy mihamarabb tojók legyenek...aztán van egy zsák búzánk is és veszek még kukoricát, lassan az itthon termelt kukoricánk is beérik, kíváncsi leszek mennyi lesz belőle.
Augusztus 13-tól számolom, hogy meddig is lesz elég 12 tyúkocskának ennyi kaja.
Reggel és este kapnak kaját egy bögrényit, napközben pedig minden maradék és gaz az övék. Jó féle tyúkok nem válogatnak mindent megesznek:) Zöldség, gyümölcs, kenyér....amit a gyerekek meghagynak:) Gyűjtünk nekik zöldet is, mert azért oda vannak....
Kertünkben is folyamatos dolgok vannak:) Tegnap 20 kg paradicsomot szedtem le, és befőztem paradicsomlének télire. Lett még pár uborkám és cukkinim azokat elraktam savanyúságnak....Kipróbáltam még kisrépát is elrakni...hát majd megírom milyen lett....
Ketcupot is raktam már el kétszer, az első elfogyott....ételízesítőt, és persze egy csomó szilvát...amit kicsit oda is égettem...de remélem finom lesz mikor télen eszegetjük...
A padlizsánok is szépen megnőttek, nem olyan nagyra mint a boltiak, de saját:) Hagymát is betakarítottam már, lett 30 vörös és 50 lila hagymám, jövőre többet ültetek:)
A fokhagymám nem lett nagy siker, pedig azt reméltem a makói fajtától, kicsik lettek a fejek...vajon miért? Nem tudom. A többi fokhagyma, amit csak úgy leszurkáltam néhol nagyobb fejű is lett...Lett pár szép répánk is a Fertődi vörösből.

Hogy mit nem fogok jövőre ültetni az körvonalazódik...és az is hogy hogyan....Több krumplit, kevesebb apróságot...idő hiányában..vagy energia hiányában?:)
A kert rendszerét is átdolgozom:) De ezt hagyom télire:)))

Receptjeimet innen és innen szereztem....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése